Mystery Shopping er oplagt for de virksomheder, som gerne vil lære mere om den daglige drift i butikken. Det kan for eksempel være, at du har en butik med nogle medarbejdere, men du ved ikke, hvordan kunderne bliver modtaget i butikken. Hvordan er serviceniveauet og hvordan er stemningen? Dette kan man undersøge med en Mystery Shopper. Det er perfekt til dem, som ikke har tid til selv at være i butikken og gerne vil have en objektiv evaluering af kundeservicen.

Hvad er Mystery Shopping?

Hvad sker der lige netop i din butik, når du ikke er der? Hvis du gerne vil have en objektivt evaluering af din virksomhed, så bør du prøve Mystery Shopping! Du vil kunne se din butik gennem dine kunders øjne ved at lave en aftale med Servicemind, som arbejder med Mystery Shopping. De hjælper virksomheder rundt om i landet med at skabe den rigtige løsning og kundeoplevelse. Det er meget individuelt for butik til butik, men ens for dem alle er, at de ønsker deres kunder får den bedste oplevelse.

Hvad koster Mystery Shopping?

Hvad det koster? Ikke nær så meget, som du troede. Prisen for hver opgave varierer selvfølgelig efter omfanget af selve opgaven, men priserne er helt fair. Det er vanvittigt så billigt det faktisk kan være at indsamle primær data.

  • Et Mystery Shopping besøg kræver en del projektledelse og forberedelse. De forskellige situationer, der kan opstå, skal nemlig forbered forinden. Shopperens ‘cover historie’ skal udvikles og der skal selvfølgelig også udvikles en specifik kunderejse. Trods dette, koster et sådan besøg KUN mellem DK 300-900 per lokation, hvilket er nogle af de laveste priser på markedet.
  • Så er der også et eksempel på et Exit Interview, som har til formål at analysere og identificere dine kunders oplevelser. Her taler vi om de emotionelle oplevelser både før, under og efter de har handlet med dig og din forretning. Det koster et sted mellem DK 900-1500

Sådan gjorde vi

Vi havde nogle problemer med vores butik i Vejle. Vi faldt helt tilfældigt over Servicemind på Google og vi valgte at tage kontakt. Vi kunne nemlig ikke forstå, hvorfor vi ikke fik solgt det, som vi skulle. Vi bestilte Mystery Shopping og vi fandt ud af, at kundeservicen var så lav, at ingen gad at komme ind i butikken. Herfra vidste vi, at vi blev nødt til enten at oplære vores medarbejdere eller hyre nogle, som har styr på service. Vi fik reddet vores forretning, inden det var forsent.

 

Ønsker du behandling af hårtab? Så tryk på linket.